неделя, 12 март 2017 г.

Първите резултати на производителността на Nvidia в DirectX 12 с новия драйвер

 

 

Nvidia обеща нов драйвер с подобрена поддръжка на DirectX 12 в игрите. Обещани бяха средно повишаване на производителността с 16% и до 33% в Rise of the Tomb Raider.


Драйверът GeForce 378.78 излезе съвсем наскоро и популярният уеб-портал Guru3D веднага побърза да направи сравнение на производителността на осем игри с поддръжката на DirectX 12 със стари и с новия драйвер.
Nvidia така и не обясни по-подробно как могат да бъдат постигнати тези 16% по-висока производителност. Специалистите на Guru3D тестваха на компютърна система с видеокарта GTX 1080 и осемядрения процесор 5960X с тактова честота 4,3 GHz при резолюция 2560х1440 пиксела.
Единствената по-голяма разлика бе наблюдавана в Hitman (13%). Малък ръст на производителността в рамките на 3-4% бе наблюдавана при Ashes of the Singularity и The Division. А в играта Rise of the Tomb Raider, за която бяха обещани 33%, резултатите са в границите на грешката – около 1 fps.
В 3DMark Time Spy, използващ DirectX 12, разликата в резултатите едва превишава грешката при измерването.

Започнаха да се появяват и най-различни отзиви от страна на геймърите и потребителите, които споделят, че не няма ръст в производителността. Може би обещаното ускорение важи за по-специфичен хардуер.

Вижте повече: https://www.kaldata.com

0 коментара:

Публикуване на коментар