Кен Ливайн с подробности за новия си проект


Кен Ливайн, един от емблематичните видеоигрови разработчици днес, оставил следата си в игри, като Bioshock сериите, System Shock и оригиналния Thief, се завърна наскоро към активна дейност с новото си студио Ghost Story Games и изцяло нов проект. Ливайн остана задълго извън фокуса на вниманието в последните години. Причината за това, както самият той сподели в едно интервю от края на миналата година, се крие в невероятната умора, натрупала се в него след работата по Bioshock Infinite. Изглежда обаче той вече е на линия и с ентусиазъм говори за своя нов проект, за който загатна и преди две години. В наскоро публикувано интервю в GamesInformer, Ливайн говори за новата си игра, която разработва с Ghost Story Games и амбициите му оттук-нататък.



Когато през 2015г., отново за GamesInformer Ливайн говори за пръв път за своя следващ проект, той загатна за специалната система от чувства и страсти, която ще характеризира героите, над които ще получите контрол и как системата ще функционира, така че да се създаде един жив и дишащ герой.

„Цялата система, която създадох и по която работим се базира на желанието ни да създадем интересен герой – да управляваш герой, който има сбор от страсти, желания и нужди. Играещият ще получи възможността да използва за свои цели тези желания и нужди, да тръгне срещу тях или изцяло да ги пренебрегне. Смятам, че системата ще работи, тъй като тя действа по един съвсем естествен начин по отношение на това как гледаш на един герой. Става дума за доста системна игра“, обяснява Ливайн. „Системата, в която сме, ччувствата на героя, които ще промените, те се движат нагоре и надолу. Но в сърцето си, героят таи същите тези желания и нужди и това се вписва в нещата, по които съм работил и досега“.



Преди Ливайн бе говорил за това, че в новата му игра, играещият ще получи по-голям контрол над NPC-тата. Сега той доразвива тази си идея.

„Ако помислите за Bioshock и Bioshock Infinite, вие ще си припомните, че притежавахте някакъв вид контрол над Little Sisters, но това именно води до един или два монолитни финала. В новата игра, ще притежавате една много плавна връзка с героите. Те имат набор от чувства, насочени към теб, което се базира на това, което правиш, дали с действията си им помагаш или действаш срещу тях. Това се променя динамично и може да се окаже така, че в края на играта, героите да са ви намразили напълно или да изпитват някакви чувства между предаността и омразата. Пътят до този завършек обаче няма седем или осем разклонения, подобно на традиционна игра. Тук ще имате потенциално хиляди разклонения с възможни стотици и хиляди потенциални състояния с вашите връзки към героите ви и желанията“.




Вижте повече: https://www.kaldata.com

Популярни публикации от този блог

YouTube отчита сериозен спад в гледанията през 2016 г.

В AdBlock бе добавена функция за кеширане на популярните JS библиотеки

Visa откри иновационен център в Тел Авив